Oj.. vad tiden går!

ooops det var visst länge sen jag var här inne i bloggvärlden nu.. gissar att det hänger ihop med att aktiviteter inomhus som regel dör av lite grann när det är klarblå himmel sol o +25 grader.. o det är ju så som det ser ut i kalla norden just nu så därav liten bloggaktivitet!

som alla märker (gissar att fenomenet inte enbart drabbar mig? ) så susar livet förbi i 180.. jag går liksom o funderar på om det ens är lönt att stoppa undan vinterkläderna? i den här hastigheten så är det ju dags att skotta snö snart igen!! terminen är nästan slut - jag tyckte just den började!! men det kanske beror på att allt är rätt så kul just nu, och om jag får säga det själv så måste det ju vara så att när sverige visar upp sig som nu med 35 000 nyanser av grönt blommor djur blå himmel sol så är det ju ett paradis på jorden!!
Det var väl så det gick till när människorna kom hit för sisådär 10 000 år sen .. de kom väl traskande söder ifrån en ljummen junikväll när sverige (eller det som senare blev sverige... ) visade upp sig från sin bästa sida... då måste de slagit sig ner o tänkt att WAOW vilket schysst ställe.... snacka om att de blev grundlurade för sen kom vintern brrr men då hade kanske redan ungarna bott in sig i bästa grottan o man tänkte kankse att det är nog bara ett tillfälligt bakslag... nästa år blir det mycket varmare!!! moahahaha så fel de hade... men men jag går ju på det varje år så vem kan klandra mamma flisa o pappa ben för att välja att stanna...

hur som helst livet flyter på vare sig man vill eller inte hoppas alla där ute har en fantastisk vår/sommar - det har jag!

Kram på er

K

Kommentarer
Postat av: icka

kaaarin! hur mar du+ du verkar ha de bra i varmen, hoppas alla hastar mar bra o att tavlingarna va lyckade! ses snart! kram

2008-06-01 @ 18:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0