De e mycke nu!

men det är mycke kul nu... positiviteten fortsätter flöda o allt är liksom kul nu..

igår hade vi KM i hopp (för 2007 ok man kan säga att vi va lite efter i vår kalender!! ) o det var 46 starter! glada hästar glada ryttare o jag tror glada åskådare.. OK väder, eller egentligen helt perfekt väder för det var mulet men inte regn o lagom varmt o ingen blåst !
o i kväll så ska vi ha taco-kväll i stallet med ett jättegäng hungriga stalltjejer!! o vi ska bara busa o mysa o äta o ha det GÖTT! ska bli superkul!

O i morgon så är det städdag och även där är deltagarantalet extremt stort! Det tycker jag är jätteskoj helt plötsligt har alla insett att vi har en fantastisk ridklubb som iochförsig kan bli bättre men det är slut på gnället o passiviteten - det har ersatts av klubbstolthet och idesprutande driftiga underbara människor! Håll i er vad skönt det är när dålig trender tar slut o bra trender börjar!

ska fortsätta jobba nu tog mig bara en snabbis här inne i bloggvärlden så ni inte tror att jag har försvunnit helt.. hoppas att ni alla har det bra o att ni oxå känner er positiva o glada.. om inte kom till mig, jag tror jag har så det räcker till fler!!

Ciao!

// K

Kommentarer
Postat av: räkan

ja men ingen städdag utan K-M...! hahaha! NOT!

2008-05-04 @ 19:42:42
URL: http://common.blogg.se
Postat av: Pauline

ja de var ju skoj me Km, kunde tyvärr inte va me på städdagen, men jag målade sverige hindret dagen efter iallafall:P..kram

2008-05-05 @ 19:24:32
Postat av: elojna

ditt lilla as... ja vill oxå va ridlärare nu... nedrans unge ;)

2008-05-09 @ 15:10:05
Postat av: elööööna!

yo! ha lagt ner min blogg, kan förklara en annan dag,..sådu får svara på sin egna blogg hehe! men du, let me know om norge om de finns möjlighet att jobba en skvätt. vore superkul. annars kommer ja säkert upp.. men de vore roligt o få jobba o mocka o pyssla lite me hästarna... hade du pratat me dom ele va sa du nu igen?! visste dom inte eller hade dom ingetn.. kommer inte ihåg. pussel :)

2008-05-14 @ 13:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0