storm o kräksjuka

börjar bli lite orolig.. irland o brittiska öarna har värstingstorm.. typ otrevligare väder än här.. hoppas innerligt att det blåser bort t jag kommer! o om det inte är nog att grubbla på så har typ hela aneby kräksjuka.. igår hade jag 4 elever borta pga det.. om Murphys lag stämmer (o dt gör den ju nästan jämt) så kommer jag klockrent få värstingsjukan t fredag morgon!! det enda som håller kräksjuka borta är som vi alla vet whiskey eller gammeldansk.. så det stora frågan är - kan vi släppa på AORKS drogpolicy o låta mig dricka en cl "medicin " i timmen? eller är det ok om jag sprayar alla elever med virkon (invändigt och utvändigt) innan jag har mina lektioner!! PLIIIIS?!

// k

Kommentarer
Postat av: jasse

kul med blogg... :)eeyyhhh vad roligt med Irland. dit är mitt dröm mål fast ja ska till england o det är med kul....ja det låter inte helt fel att dricka whiskey på arbets tid. det låter bra spraya in alla människor med sånt spray för ja e inte din elev längre "typ" hehe..
kramar jasse

2008-03-12 @ 13:20:25
URL: http://jasmintensen.blogg.se
Postat av: Pauline

jo, me mig e allt bara bra:D..oj låter jobbigt det där, jag skulle nog dricka lite starka saker under arbetstid och spreja in eleverna med virikon,,elelr va de nu hette xD, ha det toppen gött i helgen, kram

2008-03-12 @ 15:33:43
URL: http://hatarvarjagbor.blogg.se
Postat av: Cattis

GAAAAAAAAAAAHHHHHHHH! Bra att du skaffat blogg! Nu måste du blogga jämt:) Vet du, på måndag blir vi kollegor!
tjing

2008-03-13 @ 13:28:22
URL: http://caddiez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0