IRLAND

tjoho...

4 timmar forsent plan men kom tillslut fram till den grona (och regniga) on kom inte fram i galway forran sent fredag kvall o var trott somen bjorn sa det blev sangen tidigt.. men idag blir det annat liv i luckan! har firas det helt hysteriskt redan de ar stolta over sitt land detta folk! underbart attvara har iaf ska strax satta oss med en pint eller 2 o skriva lite kort sa har vi klarat av det! vi overvager en tur till connemara nationalpark for att titta pa sota vilda hastar eller halvvilda iaf.. men vi far se har tar vi dagen som den kommer!
i morgon kvall drar vi tillbaka till dublin for lite seriost St paddys firande!!

kan hur som helst rekommendera er alla att aka hit ngn gang under er livstid! fantastiskt folk o allmant avkopplande!

hemskt ledsen nu har jag en dejt med en pint

kram

K

Kommentarer
Postat av: Mia

Ok nu hoppas jag att du får det kul.Vi(jag och Jasmine) va ju lite oroliga för dig och resan...Jag e rejält avundsjuk, på er som är där, men jag vill dit o titta på Hundkapp....men det kommer nog snart...Hälsa syrran
Mia

2008-03-17 @ 10:58:54
URL: http://mia1.blogg.se
Postat av: icka

men aaah! jag är inte avis! för jag har INTE haft en vidrig dag idag.. :P hälsa tina! kram

2008-03-18 @ 16:26:28
URL: http://common.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0