sköna känslor o flyt!

Jag har befunnit mig i ett hål... ett rätt djupt hål tillochmed!
men så helt plötsligt en kall februaridag var det somom någon slängde ner en repstege i mitt hål och sa att börja klättra vi håller i! Repstegen var en styck förnyad styrelse, massa nytt blod in i styret. o vips så blev det väldigt positivt... I samband med nya styret fick jag även en styck medarbetare.. THANKYOU!

en månad till utan detta positiva och jag hade slutat jobba som instruktör.. Det var helt enkelt inte kul längre på något sätt -o nu är det det igen tralala!

Ja visst vi har säkert smekmånad just nu o det kommer att komma meningsskiljaktigheter framöver men just nu är alla brinnande överens o det är så skönt alla jobbar mot samma mål och alla låter liksom bara allt det positiva fullkomligen rinna ut ur deras porer (akta er o negativa människor - positva tankar smittar! )!

Nu får ni inte tro att jag är missnöjd med gamla styrelsen men lets face it när positiviteten och flytet tog slut försvann lite VI-känslan och då blev det inte något bra!

hur som helst just nu känner jag bara: smid medans järnet är varmt, smitta alla med flytkänslan som finns nu, låt ideerna flöda våga chansa var naiv  och våga tro!

tack för mig!

PS Tack för att ni letade upp solen oxå - fasst det kanske inte var ni ?


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja du Karin, visst är läget underbart just nu.. och om vi alla får som vi vill så hänger det i läääänge!
Skönt och kul att se att du dragit dig upp ur hålet, jag hoppades verkligen att det skulle ge lite extra liv åt dig :) Kramar den himla positiva ordföranden som hoppas och tror på vår klubb och oss tillsammans :) p.s hoppas Katla har krupit så långt in i sin grotta att hon aldrig hittar ut igen d.s

2008-04-16 @ 22:55:46
Postat av: Dad

Kul att du känner dig sånn! också kul att se att vädret visar att Föreningen Vägra Vinters arbete ger resultat!

2008-04-18 @ 09:40:47
Postat av: Anonym

hei. Så fint at positiviten blomstrer i Småland også, og at livet tar den riktigen veien. Ingen grunn til å ikke si hva man mener, dersom det man mener er den riktige vei. Stå på!!! Gleder meg til midtsommars!!! klem, hege

2008-04-18 @ 23:41:19
Postat av: eloina

kaaaaaarin! va ansj att ni fivck lite stolpar - snäll stig e :) jaa luncha snart vore fettisch. nästa vecka?! pussel

2008-04-22 @ 13:57:05
URL: http://kischen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0