Ambulerande Kock..

jovisst serni.. nu är det snart dags att vara kock hos Icka.. ska bli mycket kul! Italienskt är önskat av värdinna så då blir det Italiano...

Menyn ser ut som så i dagsläget:

förrätt - en liten antipasto så ni kan pilla o plocka lite. lite kött, lite frukt, lite grönsaker!

huvudrätt:
Vegetarisk Lasagne med mosarellaost tomater o färska basilika till detta vin och örtbrässerad kycklingfile

efterrätt:
en härlig nyttig fruktsallad med ngn form av smarr till..

om ni gillar vitt vin kan jag rekommendera ett nytt vin som var fantastiskt gott
Lergenmüller -Pinot Gris 2007  Eller varför inte fira in att det är vår o hitta något trevligt Rosevin.. gillar rosevin det känns härligt somrigt...

Så då har vi satt menyn då blir det lite lättare för er att avgöra om ni ska våga chansa på mina kockkunskaper eller om ni ska ta med er Torinos meny i smyg (pizza är ju liksom oxå italiensk..) samt något lättare att välja dryck...

Ja se det var nog allt för mig!

KRAM på er

Kommentarer
Postat av: Pauline

Det var supergott:D

2008-04-12 @ 00:27:56
Postat av: jasse

du låter som en riktigt kock, riktigt proffsig :D kram

2008-04-12 @ 12:45:22
Postat av: icka

TACK! för att du kockade.. du är helt klart bäst i köket:) kram

2008-04-13 @ 15:28:03
URL: http://common.blogg.se
Postat av: elojna

vet du hur LESSEN jag är som misdsade din middag?! LIPA LIPA LIPA! men hallå, den 26e e de ju dags för WC att öpnnas igen. va sägs om party hos mej inna kanske?! mat o prat o skratt innan vi går o dunkar oss gula o blå.. känner igen de där ;) haha! puss

2008-04-14 @ 11:53:02
URL: http://kischen.blogg.se
Postat av: elojna again =)

ja va ute i fabriken nu o kollade. men han va sjuk, himla skit! men imon tar ja mina korta ben o springer dit igen, mohaha! just de ja, men ja åker ner bara över söndan.. ska på begravning o sånt på fredan så ja känner att ja behöver va hemma i aneby me släkt o så över lördags dag iaf! men du, ja kommer ner te stallet snart o snacka ltie skit.. haha! pöss

2008-04-14 @ 14:32:56
Postat av: molla

det var supergott!! Kram

2008-04-14 @ 23:43:22
URL: http://enhemligtyp.blogg.se
Postat av: elojna :)

jaa men de låter ju klockrent. vilka myskvällar! ska kola mitt fullspäckade sechema.. men karin min lilla vän - när ska du befinna dej på ett spinningpass elle på ett av mina pumppass?! vi kan ha en kompispass me lite stallfolk - vill se dej svettas.. mohaha!

2008-04-15 @ 11:25:21
URL: http://kischen.blogg.se
Postat av: Sofi

haha - min søster trene på studio?? he he he

2008-04-15 @ 15:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0